Особистий кабінет

Якщо Ви продовжили читати, значить не до кінця розумієте, що таке Особистий Кабінет. Будь ласка, затримайтеся ще трохи і прочитайте текст нижче. Якщо Ви впевнені, що все знаєте, то не втрачайте час і відразу заходьте в Особистий кабінет (посилання вище).

У мережі Піон існує система обліку особистих коштів користувача, яка називається Особистий Кабінет. Особистий Кабінет це «панель управління» обліковим записом користувача мережі Піон. У цьому повідомленні ми розповімо Вам про самому загадковому місці в мережі, під назвою Особистий Кабінет.

Для входу в Особистий Кабінет Вам необхідно ввести логін і пароль, які Вам видали при підключенні до мережі. Не рекомендується дозволяти збереження пароля в браузері, так як це може призвести до зниження рівня безпеки. Якщо ви забули ваше ім’я користувача або пароль, тоді зв’яжіться зі службою підтримки по телефону 068-9000-800 або відправте повідомлення через месенджери (підтримується тільки чат) Viber, Telegram

Перш ніж звертатися за підтримки приготуйте особисті дані, а саме:

  • 1. Прізвище
  • 2. Iм’я
  • 3. По батькові
  • 4. Адреса підключення в мережу
  • 5. Особовий рахунок абонента (якщо пам’ятаєте, ВАЖЛИВО знати і пам’ятати)

Ваш Особистий Кабінет це Ваша інформаційна система, за допомогою який Ви можете контролювати стан балансу свого особового рахунку, отримувати інформацію про виставлені рахунки та оплачених послуг, спожитий Інтернеттрафіку (якщо тариф передбачає помегабайтно оплату). За допомогою Особистого кабінету Ви зможете самостійно вмикати і вимикати собі інтернет. Не питайте, навіщо це робити. Причини можуть бути різні і якщо у Вас їх немає, то не користуйтеся функцією відключення інтернету.
Особистий Кабінет доступний тільки зареєстрованим в системі користувачам, іншими словами, тільки абонентам мережі ПIОН!

Реєстрація користувачів проводиться при підключенні до мережі. Як правило це відбувається після факту закінчення робіт з фізичного підключення в мережу. Не треба намагатися потрапити до кабінету відразу, після першого перегляду головної сторінки в системі Вас ще може не бути.

Що варто зробити перш, ніж звертатися в службу техпідтримки, при відсутності доступу в інтернет?

В першу чергу зайти до кабінету і переконатися в тому, що на особовому рахунку є достатня для отримання необхідних послуг сума, необхідно переконатися, що інтернет перебуває в положенні «Включено». Після цього мінімального набору дій можна сміливо звертатися в службу техпідтримки, якщо звичайно необхідність в цьому залишиться як і раніше. Ми не розглядаємо зараз випадки, коли мережа і Особистий кабінет Вам зовсім не доступні або Ви зайшли на наш сайт від іншого провайдера. Не треба намагатися потрапити в Особистий кабінет в оффлайн режимі, тому що це неможливо. Не треба намагатися заходити в особистий кабінет від іншого провайдера, Ви не зможете цього зробити. Чи не можете потрапити в Особистий кабінет і не розумієте чому? Чи не турбуйтеся через дрібниці, відразу телефонуйте в техпідтримку, чітко розкажіть про причини звернення і ми Вам обов’язково допоможемо.
Повернемося до ситуації, коли інтернет виявився відключений. Чому може відключатися інтернет?

З двох причин. Перша це через мінусового балансу на рахунку і друга Вам його відключив адміністратор або система. Чому адміністратор або система відключають інтернет? Таке буває вкрай рідко, але якщо це сталося, то Вам варто звернути увагу на свій комп’ютер, можливо у Вас є віруси, які своєю активністю заважають нормальній роботі іншим користувачам в мережі.
Доступ в інтернет може бути відключений адміністратором в момент заміни обладнання, зміни налаштувань системи, в момент проведення профілактичних робіт. Про таких роботах завжди повідомляється на сторінці. Якщо після проведення будь-яких робіт у Вас як і раніше вдається отримати доступ до інтернет перевірте свій Особистий Кабінет перш, ніж дзвонити в службу підтримки. Можливо інтернет відключений і Вам просто необхідно його включити.